ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕΡΟΣ Ε’

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΟΔΟΣ ΣΤΑΔΙΟΥ/ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ
(ΠΕΝΤΑΛΦΑ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ)
ΗΑπολλώνια αισθητικήείναι πάντοτεαντίθετη μετην Κρόνιααισθητική καιτο Κρόνιοσκεπτικό.  ΟιΑρχαίοι Ελληνεςποτέ δενέχτιζαν έναιερό, εναθέατρο, ενασχολείο πουνα μηνέδενεαπόλυταμε τηνΦύση, ναφαίνεται τέλειαγεωμετρικά καιναξεκουράζειτο μάτι. Κάθε τιπου δημιουργούσαντηρούσε τοΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ,δηλαδή τηναποφυγή τηςυπερβολής! Κάθετι πουυπήρχε γύρωτους ήθελαννα  τηρείαπόλυτα  τηναρμονία καιτην μουσική. Η Απολλώνιααισθητική ότανυπάρχει γύρωσου σεβοηθάει ναέρθεις κοντάμε τοΠΑΝ,νααναπτυξεις τηνδημιουργικότητά σουνα κατανοήσειςκαι ναγευτείς τηνμυστική νομοτέλειατου Σύμπαντος. Τα αρχαίαοικοδομήματα ήτανπαντοτε διακοσμημέναμε σύμβολακαι παραστάσειςεμπνευσμένα απότη Φύση, το Φώς, τη Μουσική, τη Δημιουργία.Τετοιασυμβολα ήτανο μαίανδρος, ο ρόδακας, η σπείραπου συμβολίζειτην δημιουργίακαι άλλαπολλά.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΟΔΟΣ ΛΕΠΕΝΙΩΤΟΥ
(ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΝ)
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΟΔΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ 10
(ΑΝΑΠΟΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ,666 ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ Α/b/AM)
Μπορείκανείς ναβρει λογικέςσυσχετίσεις στηναπόκρυφη γεωμετρίακαι τηναριθμητική,  μερίζες στηνπυθαγόρεια γεωμετρία,τον νεοπλατωνισμό,τον καβαλισμό,,τονερμητισμό, τηνθεοσοφία κ.ά. Παρόλο πουστις διάφορεςαπόκρυφες γεωμετρίεςδεν υπάρχειμία συγκεκριμένηερμηνεία γιατα σύμβολα,,υπάρχουν όμωςκοινά νήματακαι είναιδυνατόν ναεξαχθούν ενδιαφέροντασυμπεράσματα. Οιαπόκρυφη γεωμετρίακαι μαθηματικά,επιχειρούν ναταξινομήσουν τηνσημασία τωναριθμών,την σχέσητους μετα αντίστοιχακανονικά σχήματακαι ναεξετάσουν έτσιτους Κοσμικούςνόμους πουδιέπουν τοσύμπαν. Πολλάκαλλιτεχνήματα καιοικοδομήματα ακολουθούνστην σύνθεσήτους αρχέςαπό τιςαπόκρυφες (Πυθαγόρειες)  επιστήμες.
ΟΔΟΣ ΣΑΡΡΗ
(ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ)
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΟΔΟΣ ΩΡΙΓΕΝΟΥΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ 360 ΜΟΙΡΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ!
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΟΔΟΣ ΕΡΕΣΣΟΥ
Η ΜΟΡΑ?
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’

                                                     ΟΔΟΣ ΣΑΡΡΗ

(ΚΑΒΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΄΄ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ΄΄)
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
Η Κρόνια αισθητική είναι εκείνη που προσπαθεί να συντηρήσει το ανθρώπινο γένος στο κατώτατο σημείο του σιδηρούν γένους όπου είμαστε τώρα και να μην επιτρέψει την ανέλιξη, την ένωσή του δηλαδη με το  ΘΕΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ. Πολλές φορές οι οπαδοί της Κρόνιας θρησκείας χτίζουν μνημεία, σχηματίζουν επικίνδυνα αποκρυφιστικά σύμβολα , τριγωνίζουν περιοχές, κάνουν θυσίες  θυμίζοντάς μας ότι είναι εδώ για να μας ελέγχουν. Τέτοια ισχυρά σύμβολα που μας επηρεάζουν ακόμα και όταν ειναι στο οπτικό μας πεδίο χωρίς να το γνωρίζουμε, δρώντας στο υποσυνείδητο, είναι ο ΚΥΒΟΣ του ΚΡΟΝΟΥ, ο ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ ΟΦΗΣ, οι ΟΒΕΛΙΣΚΟΙ,ΤΟ ΕΞΑΓΩΝΟ  Ή ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ, Η ΠΕΝΤΑΛΦΑ κ.α τα οποία τα συναντάμε πλέον πολύ συχνά γύρω μας ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ο ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΥΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
                                                           
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΜΕΚΚΑ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΛΟΝΔΙΝΟ
ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΓΑΛΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΟΥΒΙ,ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
 ΟΒΕΛΙΣΚΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤ
Ο‘’ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ’’ ΟΡΕ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ABC PROJECT (ATHENS_BERLIN_CAEN)
Ο εν λόγω ‘’ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ’’ ‘’ΔΙΑΚΟΣΜΕI’’ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ  ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΥΡΟΒΟΡΟ ΟΦΗ ΚΑΙ THN ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ  ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ QUETZALCOATL(ΦΤΕΡΩΤΟ ΕΡΠΕΤΟ), ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ABC PROJECT, (ΔΕΣ 1ο μέρος).  Παρακάτω είναι ο σύνδεσμος του ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ(!) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ”Aesthetics of Crisis” /aestheticsofcrisis.org/ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ABC PROJECT. Το συγκεκριμένο ερευνητικό πρόγραμμα όπως υποστηρίζει, έχει σκοπό να κατανοήσει και να καταγράψει τον αντίκτυπο της παγκοσμιοποίησης στην αστική ανάπτυξη, την οπτική αισθητική και τα κοινωνικά ρεύματα εν καιρώ κρίσης. Γιατί όμως στο μπλόγκ του ο ΟΡΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΞΑΓΩΝΙΖΕΙ ΠΟΛΕΙΣ? ”You can see his Quetzalcoatlcarved wood, then pasted on the walls to the six corners of the hexagon(Paris, Lille, Marseille, Montpellier, Toulouse, Bordeaux, Lyon …) and abroad (Athens, Barcelona, Berlin, Bilbao, Brussels, Hamburg, London, Mexico City, Vancouver)” http://www.artore.org/index.php?pages/Biographie. Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΤΟ ΕΞΑΓΩΝΟ ΑΣΤΕΡΙ(ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ) ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΛΩΜΟΝΙΚΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΓΑΤΑΣ.
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΕΣ ΓΑΤΕΣ. Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΦΡΙΧΤΗ ΚΑΘΩΣ  ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΚΑΙΓΑΝ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΓΑΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ! ! ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΟΙ ΥΙΟΘΕΣΙΕΣ ΜΑΥΡΩΝ ΓΑΤΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΘΥΣΙΑ ΣΕ ΤΕΛΕΤΕΣ ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ!
ΟΔΟΣ ΜΠΕΝΑΚΗ(QUETZALCOATL ΜΕ ΜΑΥΡΕΣ ΓΑΤΕΣ)
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΟΔΟΣ ΑΙΟΛΟΥ
 ‘’ΚΡΥΜΜΕΝΟ΄΄ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ QUETZALCOATL
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
 ΟΔΟΣ ΜΝΗΣΙΚΛΕΟΥΣ
 QUETZALCOATL
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΟΔΟΣ ΜΑΝΤΖΑΚΟΥ                                         ΧΑΡ. ΤΡΙΚΟΥΠΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’

ΟΔΟΣ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ                                                         ΟΔΟΣ ΕΡΕΣΣΟΥ
 ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΟΠΑΙΑ ΑΤΡΑΠΟΣ:ΑΠΟΚΡΥΦIΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ  ΜΕΡΟΣ Ε’
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μ. ,   ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗΣ
Κοινοποιήστε το!
FacebookTwitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: